Skab en succesfuld digital arbejdsplads. Trin 4: Forenklet internt samarbejde

Digitalisering af arbejdspladsen fører normalt til forbedringer, men mængden af kanaler og værktøjer er mangedoblet de seneste år - og det kan skabe unødvendig forvirring og stress. Alle de digitale goder, som virksomheden har stillet til rådighed, kan skabe den modsatte effekt og den digitale arbejdsplads vil dermed ikke lykkes med at nå sit fulde potentiale. For at optimere effektiviteten og produktiviteten er der brug for klare retningslinjer, enkle genveje, skabeloner, personlig navigation, regler og sammenspil mellem værktøjer og systemflora.

I denne series fjerde blogindlæg om, hvordan man skaber en succesfuld digital arbejdsplads, diskuterer vi, hvordan man opretter funktioner og processer til at stimulere og effektivisere samarbejdet.

Har du ikke læst de første blogindlæg i serien, kan du finde dem her:

 

Du vil måske også synes om disse blogindlæg